top of page

Adina Nica

BIO

Motto: "Munca grea este o pedeapsă cu închisoarea numai dacă nu are sens” Malcom Gladwell

Despre mine

Mi-am inceput cariera in 1997, dupa ce m-am intos de la Wirtschaft Universitat Viena unde m-am specializat in Marketing si Organizational Behavior.

Formarea in cercetare de piata mi-am facut-o in Mercury Research (7 ani), dupa care am  trecut in partea clientului, ca si Research Manager la Raiffeisen Bank. Dupa 5 ani in care am fost implicata in proiecte strategice ale bancii (repozitionarea imaginii de brand, dezvoltarea expertisei de Cross Sell, perfectionarea sistemului de Quality Service), m-am intors in partea de agentie, fiind Head of Research la Synovate Romania, iar ulterior Head of Censydiam Central and Eastern Europe. Am avut astfel ocazia sa aprofundez cele mai avangardiste metode de studiere a consumatorului, si sa am si o viziune internationala.

Daca ar fi sa numesc firul rosu al carierei mele, acesta este credinta mea ca Marketingul trebuie sa fie in slujba Omului, si nu invers. In toate proiectele pe care le-am realizat, sfaturile pe care le-am dat clientilor au fost ca brandurile sa se adreseze unor nevoi reale ale consumatorului, sa intre in viata lor in mod natural, si relevant, sa ii ajute sa aiba o viata mai buna.

Cred ca o intelegere profunda a naturii umane, a nevoilor psihologice ale individului, reprezinta cheia unei relatii de calitate intre marketer si consumator.

Proiecte extrem de dragi mie

  • Providenta-Dezvoltarea strategiei interne pentru un spital si policlinica- 2013

  • Radio Itsy-Bitsy Dezvoltarea strategiei de brand - 2014

  • iPlan-Training Markstrat pe strategie pentru 300 manageri 2011-2013

  • Scoala IAA, curs de cercetare de piata pentru 7 generatii ale scolii 2011-prezent

Cum si in ce zone as putea sa ajut?

  • Consultanta Marketing: analiza pietei (macro si in contextul competitiei), analiza si planificare 4P, dezvoltarea strategiei de brand, dezvoltarea piramidei marcii

  • Ateliere: ateliere creative, ateliere de dezvoltare de strategie de brand

  • Market Research: studii de brand, segmentare de consumator (motivationala, stil de viata, interese), trenduri de consumator, testare comunicare folosind metodologii de Neuromarketing

  • Consultanta de management:  Diagnoza organizationala

Instrumente, Licente si Modele internationale pe care le-am ales pentru ca respecta valorile in care cred

  • Absolvent Marketing si Organizational Behavior la  Wirtchaft University in Vienna

  • Certified professional - market research - University of Georgia, USA

  • Raiffeisen Management Academy

  • Trainer Markstrat 

bottom of page