contact@the-network.ro

+40 751 279 449

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle

By using this site you agree that we can place cookies on your device. See our                              and                              for details                        

Copyright 2008-2019  EMC South Central Europe SRL

Prin utilizarea acestui site sunteți de acord că putem plasa cookie-uri pe dispozitivele dumneavoastra. Consultați                                                            și                                      pentru detalii.

Aura Malcev

BIO

Motto: "Singurul mod de a realiza lucruri minunate e sa iubesti ceea ce faci”. (Steve Jobs)

Despre mine

  • 20 de ani experienta in marketing strategic si comunicare integrata (online/ offline, interna/ externa

  • 22 de branduri (in special globale) lansate si dezvoltate la nivel national si Europa de Est,  cu rezultate crestere in vanzari in medie de 2 procente (10%-110%), in diverse industrii, ex: FMCG (branduri P&G, Unilever), telecom (Orange), industrial (General Electric).

  • Experienta in marketing management in diverse industrii , la nivel national si Europa de Est:

    • Project management si strategie comunicare in companii multinationale de publicitate (ex. Saatchi & Saatchi , Ogilvy & Mather , DDB)

    • Marketing & Comunicare integrata  (ex:  General Electric / SEE Communication Director, EPSN Workforce Group, Eindhoven / CEE Marketing Director )

    • Din 2009:  Consultant marketing international (ex: Garrison Group , Budapesta in   proiecte strategic marketing CEE, Turcia, respectiv cu echipa The Network).

 

Proiecte extrem de dragi mie

  • 2011-2015: ANT/ Asistare Marketing Management in promovarea brandului turistic national  in 11 tari (SUA, Marea Britanie, Germania, Austria, Franta, Italia, Spania, Turcia, Israel, Polonia, Romania) , incluzand:

  • Coordonare dezvoltare proiecte creatie: briefing, selectare, cercetare/ pretestare  concepte, dezvoltare  creatie si productie 10 campanii integrate (corporate + produse turistice) online/offline

  • Suport strategic in dezvoltare co-productii TV nationale si internationale (Travel Channel EMEA)

  • Suport  in dezvoltare parteneriate : ex. Competitii Rowmania, Centrul Ecoturism Bucuresti, evenimente cu impact public major, etc.

  • Suport strategic in initiative achizitii media nationale si internationale

  • Suport dezvoltare materiale colaterale (concept, executie) : harti turistice si  brosuri natioanale si regionale.

  • Suport strategic in legatira dintre Autoritatea Nationala de Turism si reprezentantii industrei turismului in Romania

  • In urma dezvoltarii si implementarii campaniilor de comunicare, s-a inregistrat o crestere anuala de peste 10% ca numar de turisti (conform datelor INS).

Cum si in ce zone as putea sa ajut?

  • Strategie de Marketing

  • Pozitionare de Brand

  • Strategie de Comunicare

  • Management Comunicare Integrata (interna/ externa, online/offline), la nivel national si global