top of page

Eusediu Margasoiu

BIO

Motto:  ‘Nihil sine Deo’.

Despre mine:

Am terminat facultatea de Aeronave in 1990 si dupa 15 ani in Pepsi (din care ultimii 10 in pozitia de director de marketing pentru Romania si Republica Moldova) am fondat in 2008 The Network, impreuna cu Cristina Gheorghe (ex P&G).

Am 2 copii minunati, Eva si Luca si sunt pasionat de tobe.

Am facut parte din echipa care a pus Romania pe harta Pepsi a lumii, castigand premiul suprem: Don Kendall Bottler of the Year Award in 2007, la nivel global.

 

Am absolvit EMBA la Asebuss&Washington University in 1999 si sunt certificat in Blue Ocean Strategy Simulation in 2009, la Boston si ca facilitator Markstrat de catre StratX, Paris. Sunt membru activ in IAA și am facut parte din ‘board’-ul care a castigat in 2008 la Washington, Golden Tulipe Award pentru Romania, cel mai bun ‘chapter’ IAA din lume. Sunt membru in Romanian Business Leaders si profesor de ’Blue Ocean Strategy Simulation’ la Scoala IAA.

Impreuna cu cei 6 colegi din The Network, sunt preocupat in a ajuta companiile din regiune in dezvoltarea lor temeinica. Indiferent de industrie. Pana acum peste 40 de companii. Cu cifre de afaceri de ordinul zecilor sau sutelor de milioane de EURO. Cum? Punand la bataie experienta de management de 200 de ani a echipei si nu in ultimul rand intelegerea culturii oamenilor din regiune… Plecand de la formularea strategiei si planificare strategica, pana la executie. Trup si suflet.

Proiecte extrem de dragi mie

  • Pepsi-Romania-'turnaround", 1998-2008

  • Agricover-nou model de business folosind strategia Oceanului Albastru, 2016

  • Agricola Bacau-formulare strategie/planificare strategica/repozitionare, 2008-2013

  • Crearea si managementul iPlan, 1.5 mil EUR, 10 000 de manageri romani implicati in dezvoltarea competentelor de planificare strategica, 2011-2013

  • CITR-formulare strategie/planificare strategica, 2013-2017

  • Secom-formulare strategie/planificare strategica/repozitionare, 2015-2017

Cum si in ce zone as putea sa ajut?

  • Formularea strategiei de business/Planificare strategica/executia strategiei

  • Strategie de marketing

  • Segmentare de piata

  • Pozitionare/arhitectura de brand

  • Insights

  • Marketing operational

Instrumente, Licente si Modele internationale pe care le-am ales pentru ca respecta valorile in care cred:

  • Facilitator acreditat Blue Ocean Strategy Simulation

  • Senior international advisor pentru programul BERD 'Enterprise Growth Programme': strategie, marketing, organizatie

  • Facilitator acreditat Markstrat

  • Strategy Blocks-Partener

  • EMBA Asebuss-University of Washington Business School

bottom of page