top of page

Blue Ocean Strategy Simulation

2 zile de curs

  Blue Ocean Strategy Simulation este cel mai inovator exerciţiu de simulare de strategie de business din lume  si se adresează top şi middle management, precum şi antreprenorilor din absolut orice industrie. "Strategia Oceanului Albastru” -creata de Renée Mauborgne si W. Chan Kim, profesori de strategie si management international ai scolii de afaceri INSEAD , este o abordare complet inovativa / „out of the box” si un raspuns la mediul extrem de competitiv de afaceri din prezent ( Oceanul Rosu); Seminarul „Strategia Oceanului Albastru” raspunde provocarii oricarei organizatii actuale care doreste sa identifice noi oportunitati de afaceri si sa minimizeze competitia. Este necesar un minimum de 12 participanti

595 Eur/ participant

Markstrat

2 zile de curs

  • Markstrat este o simulare de business/ management de afacere, special conceputa pentru a dobandi cunostinte fundamentale de marketing strategic, acoperind domenii precum: cercetarea de piata, segmentarea pietei, dezvoltatea de produse noi, mixul de marketing,  canale de distribuitie, resurse umane si financiar.

  • Este cel mai bun instrument din lume pentru învăţarea conceptelor strategice  precum strategia de portofoliu, segmentare şi poziţionare pe piaţă.

  • Este utilizat de peste 500 de instituţii academice din lume, inclusiv 8 din primele 10 şcoli internaţionale de business (Stanford, NYU, London Business School, Wharton, INSEAD, IESE, etc) şi 25 din primele 30 de universităţi din Statele Unite. 

  • Se adreseaza catre top&middle management si este necesar un mimimum de 15 participanti

395 Eur/ participant

Strategia de Marketing

2 zile de curs

  Strategia de marketing, este etapa imediat urmatoare strategiei de business. In aceasta etapa se defineste rolul marcilor, segmentele de interes, grupurile tinta, viziunea si arhitectura marcilor.

Obiective:

  • Strategia de portofoliu

  • Segmentare

  • Rolul marcilor in portofoliu

  • Definirea oportunitatilor si a nevoilor la nivel de portofoliu pe termen scurt, mediu si lung (migrare, rationalizare, inovare etc)

  • Arhitectura de brand

2,850 Euro (grup 12-16 participanti)

Strategic War Game

2 zile de curs

  Obiective:

1. Validarea planului strategic si a planului anual

2. Pregatirea unui plan de reactiune fata de potentiale initiative ale competitiei

3. Internalizarea initiativelor din planul anual de catre echipele responsabile de implementarea acestora

3500 Eur (pentru grup de 12-15 participanti)

Workshop - Dezvoltare plan anual de comunicare

2 zile de curs

  Cascadarea strategiei de marketing in plan annual de executie. Vom recapitula pozitionarea marcii si vom contura principalele platforme de comunicare pe care marca le va folosi. Vom devolta idei concrete de activare / promovare pe care le vom structura apoi intr-un plan anual coerent.

Aplicare concreta: planul annual de comunicare al unei anumite marci (aleasa de comun acord in functie de prioritati).

Obiective:

  • Recapitulare: pozitionarea de brand

  • Mixul de marketing: pret, place (distributie), package & product

  • Planul de comunicare

  • Platforma creativa si piloni de comunicare / activare

  • Idei concrete de sustinere si promovare

  • Conturarea unui plan anual de activare

2,850 eur/ grup (12-16 persoane)

Workshop - Dezvoltare platforme inovatie sau comunicare

2 zile de curs

  Acest atelier isi propune sa stimuleze identificarea de insight-uri si dezvoltarea  platformelor de comunicare sau inovatie. Generarea de idei are loc cu ajutorul anumitor tehnici de „brainstorming”

Dezvoltarea unei banci de idei si concepte noi si puternice, pot sta la baza planului de:

a) Comunicare

b) Inovatie (nou produs, ambalaj)

b) Alte nevoi concrete legate de consummator, comparator sau client/ canal.

2,850 eur/ grup (12-16 persoane)

Procesul de Inovatie

2 zile de curs

  Pentru a asigura sustenabilitatea unui business pe termen lung, inovatia este indispensabila. Pentru a ne asigura insa ca aceasta este relevanta si va adduce valoarea preconizata, inovatia presupune un process complex in care departamentele research medical, si marketing, plecand de la strategia de portofoliu, pun cap la cap informatiile despre tendinte si nevoi concrete, construind un plan de inovatie pe termen lung (3-5 ani).

Obiective:

  • Ce este inovatia?

  • Cand este nevoie de inovatie?

  • Construirea unui plan de inovatie. Surse de informatie.

  • Procesul de inovatie: Innovation funnel.

  • Etape cheie. Roluri si responsabilitati

  • Indicatori & Obiective

  • Instrumente de lucru

2,850 eur/ grup (12-16 persoane)

Pozitionarea marcii

2 zile de curs

  Pentru a putea dezvolta o comunicare eficienta, este nevoie de un exercitiu de pozitionare a marcilor ce vor fi comunicate. Prin pozitionare se vor identifica:

1. Cele mai revelante nevoi si motivatii legate de categorie

2. Cel mai potrivit si atractiv teritoriu de pozitionare, dupa eliminarea celor deja ocupate de principalii competitori

Rezultatul acestui training va consta in livrarea pozitionarii marcilor companiei (2-4 marci), ce va cuprinde:

- Insight

- Beneficii rationale

- Beneficii emotionale

- Diferentiator

- RTB (reason to believe)

- Misiunea marcii

2,850 eur/ grup (12-16 persoane)

Evaluarea Comunicarii de Marketing

1 zi de curs

  Pornind de la pozitionarea marcii si de la platforma creativa, este timpul sa incepem sa dezvoltam campaniile de comunicare propriu-zise. Pentru aceasta, vom invata principiile de lucru cu o agentie de creatie si care sunt instrumentele care ne ajuta sa

1. Dezvoltam,

2. Evaluam,

3. Producem campanii de success

Obiective:

  • Principiile de lucru cu o agentie de creatie (ce facem noi, ce fac ei si cum)

  • Brieful de creatie

  • Cum judec propunerile creative livrate de agentie

  • Cum sa dau feedback unei agentii creative

  • Ce se intampla odata ce am o idee de campanie agreata – cum duc planurile in executie

1,700 eur/ grup (12-16 persoane)

Digital Marketing

2 zile de curs

  Explozia mediului digital aduce o mare oportunitate pentru a construi marci. In acelasi timp, acest mediu are si numeroase provocari. Cand totul este posibil, cu ce anume sa incepi si in ce fel sa promovez marcile?

Obiective:

  • Intelegerea mediului digital – oportunitati si provocari

  • Principalele canale digital – specificul fiecaruia

  • Strategia de digital – care sunt alegerile pe care trebuie sa le fac

  • Campanii de promovare in digital – exemple si principii

  • Plan de actiune

2,850 eur/ grup (12-16 persoane)

1 / 2

Please reload

bottom of page