contact@the-network.ro

+40 751 279 449

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle

By using this site you agree that we can place cookies on your device. See our                              and                              for details                        

Copyright 2008-2019  EMC South Central Europe SRL

Prin utilizarea acestui site sunteți de acord că putem plasa cookie-uri pe dispozitivele dumneavoastra. Consultați                                                            și                                      pentru detalii.

Articole

Status

18 Mar 2018

La inceputul anului mi-am permis “luxul” de a aduna si “sapa prin” date publice, de la Registrul Comertului. Din Romania. Cu limitarile de rigoare.

Mai exact am adunat date de la 90 de companii private din perioada 2011-2016

Am considerat ca referinta 2011, primul an d...

26 Jun 2017

Tehnologia schimba exponential lumea in care traim. Si fie ca se intampla in mod constient sau inconstient, fundamentul strategic este cel al Oceanului albastru. Uber, Airbnb sau Deliveroo sunt doar cateva companii care in cativa ani au ajuns sa aiba valori de piata de...

1 Jun 2016

O sa incerc pe scurt sa scanez ce se intampla prin lume fara pretentia de la le ierarhiza in vreun fel sau altul (va rog sa-mi scuzati ‘romgleza’):

  • Cause marketing sau ‘Go Green!’ sau Eco-Marketing…observam ca zi de zi din ce in ce mai multe marci ‘venerabile’ se ‘i...

9 Oct 2015

Incerc o tentativa de a evalua oportunitatea existentei vreunui  ‘Ocean albastru’ in retailul romanesc.

Care este structura retailului romanesc la ora actuala?

Avem retailul modern dominat de formatele mari: hypermarket, cash&carry, supermarket si discounter.  Intre 40-5...

4 Apr 2013

Poate avea provocări istoricul acronim „cei 4P” din mixul de marketing? Într-un mediu de piaţă emergent, plin de turbulenţe, aşa cum este România, cel mai „constant” lucru este… schimbarea. Cum se schimbă sau cum se va schimba structura bugetelor de marketing? Shopper...

Trăim într-o perioadă de schimbări continue.

Einstein a spus că nebunia se defineşte prin a face în mod repetat aceleaşi lucruri şi a aştepta rezultate diferite. Dacă continui să faci ceea ce faci de obicei, ajungi să ai rezultatele pe care le-ai avut dintotdeauna. De f...

1 Sep 2011

Septembrie 2011. Este criză. Corporaţiile multinaţionale îşi „îngheaţă” bugetele de marketing în concordanţă cu contingentele puse din timp la sertar. Ce fac însă companiile româneşti, mai mici sau mai mari? Au oare nevoie acestea de planificare strategică de marketing...

Please reload

De ce 'Oceanul albastru' schimba lumea?

June 26, 2017

1/1