
Evadând din Peștera lui Platon: Renașterea Afacerilor prin Inovație
În alegoria sa celebra, Platon ne prezintă un grup de prizonieri închiși din naștere într-o peșteră întunecată. Cu ochii fixați în față,...

Evoluția “Customer Centricity” și de ce nevoile contează mai mult decât soluțiile
În România anilor 90, procesul STP (Segmentation, Targeting, Positioning), era (și este) considerat “coloana vertebrală” a marketingului...


Batalia aplicatiilor de 'mobile banking'
Această perspectivă se concentrează asupra comparării aplicațiilor de ‘mobile banking’ ale ING Business și Revolut în România, așa cum...


Inovația ca apărare: Folosirea puterii JTBD într-o lume VUCA
Start-urile sunt adesea sursă de ‘disruption’ deoarece sunt mai agile, concentrate pe nevoile clienților, dispuse să-și asume riscuri și...


De ce nu ne vaccinăm?
Trăim. Trăim cotropiti de viruși și virusuri, cu un spectru foarte larg, reali, virtuali, augmentati, apocaliptici, …etc. Am citit acum...


Cum identificam oportunitatile in criza?
In aceasta perioada tumultoasa, in care este multa incertitudine si anxietate, accentul este pus pe supravietuire, atat in viata...


De ce 'Oceanul albastru' schimba lumea?
Tehnologia schimba exponential lumea in care traim. Si fie ca se intampla in mod constient sau inconstient, fundamentul strategic este cel a


Tendințe actuale în marketing
O sa incerc pe scurt sa scanez ce se intampla prin lume fara pretentia de la le ierarhiza in vreun fel sau altul (va rog sa-mi scuzati...


Blue Ocean în Retailul românesc
Incerc o tentativa de a evalua oportunitatea existentei vreunui ‘Ocean albastru’ in retailul romanesc. Care este structura retailului...


Provocarea celor 4C
Poate avea provocări istoricul acronim „cei 4P” din mixul de marketing? Într-un mediu de piaţă emergent, plin de turbulenţe, aşa cum este...