

De ce nu ne vaccinăm?
Trăim. Trăim cotropiti de viruși și virusuri, cu un spectru foarte larg, reali, virtuali, augmentati, apocaliptici, …etc. Am citit acum...


Cum identificam oportunitatile in criza?
In aceasta perioada tumultoasa, in care este multa incertitudine si anxietate, accentul este pus pe supravietuire, atat in viata...


De ce 'Oceanul albastru' schimba lumea?
Tehnologia schimba exponential lumea in care traim. Si fie ca se intampla in mod constient sau inconstient, fundamentul strategic este cel a


Tendințe actuale în marketing
O sa incerc pe scurt sa scanez ce se intampla prin lume fara pretentia de la le ierarhiza in vreun fel sau altul (va rog sa-mi scuzati...


Blue Ocean în Retailul românesc
Incerc o tentativa de a evalua oportunitatea existentei vreunui ‘Ocean albastru’ in retailul romanesc. Care este structura retailului...


Provocarea celor 4C
Poate avea provocări istoricul acronim „cei 4P” din mixul de marketing? Într-un mediu de piaţă emergent, plin de turbulenţe, aşa cum este...


De ce este atât de importantă planificarea strategică în România?
Trăim într-o perioadă de schimbări continue. Einstein a spus că nebunia se defineşte prin a face în mod repetat aceleaşi lucruri şi a...


Despre lăutărismul românesc în planificare
Septembrie 2011. Este criză. Corporaţiile multinaţionale îşi „îngheaţă” bugetele de marketing în concordanţă cu contingentele puse din...